مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-04-30ورزشي

کمک مؤمنانه| توزیع یک هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی


به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان یک هزار و چهارصد بسته معیشتی در نخستین مرحله رزمایش مواسات این اداره بین خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

- مرتضی ورزلدوست در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز نخستین مرحله رزمایش مواسات اداره کل ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: این رزمایش با همکاری بسیج ورزشکاران گیلان در راستای توزیع هشت هزار و 800 بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد کم بضاعت آغازشده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و چهارصد بسته معیشتی در نخستین مرحله رزمایش مساوات بین افراد نیازمند توزیع شده، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به همت سازمان های مردم نهاد تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از هشت هزار و 800 بسته معیشتی توزیع می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر حضور سمن های گیلان، هیئت های ورزشی و بسیج ورزشکاران گیلان در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تصریح کرد: حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان فعالیت های گسترده ای را در راستای تهیه و توزیع سبد کالا و ملزومات بهداشتی و توزیع آن در بین نیازمندان در دست اجرا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه| توزیع یک هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی

کمک مؤمنانه| توزیع یک هزار و 400 بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی